مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-19سياسي

ضرورت ایجاد زمینه آموزش حضوری برای دانش آموزان


آسیبی که در آموزش غیر حضوری وارد می شود آینده کشور را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه باید به آن توجه کرد، تنها راهی که می شود در این حوزه در نظر گرفت ایجاد زمینه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: آسیبی که در آموزش غیر حضوری وارد می شود آینده کشور را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه باید به آن توجه کرد، تنها راهی که می شود در این حوزه در نظر گرفت ایجاد زمینه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است.

سیدعلی آقازاده روز دوشنبه 28 تیر در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: گزارش نگران کننده ای در این جلسه ارائه شد که براساس آن متاسفانه 25 میلیون دانش آموز در سراسر جهان ترک تحصیل کرده و 350 میلیون نفر دچار سوء تغذیه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر مدارس بازگشایی شود چراکه این آسیب ها جبران نمی شوند و با ادامه این روند برگشت این دانش آموزن به تحصیل، کار سخت تری خواهد بود، افزود: در ایران نیز حدود سه تا 5 درصد دانش آموزان در این مدت ترک تحصیل کرده اند، بنابراین آسیبی که در این حوزه وارد می شود آینده کشور را تحت تاثیر قرار می دهد در نتیجه باید به آن توجه کرد، تنها راهکاری که می شود برای این مهم در نظر گرفت ایجاد زمینه برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زمینه آموزش حضوری برای دانش آموزان

ضرورت ایجاد زمینه آموزش حضوری برای دانش آموزان