مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-19حوادث

اماکن متروکه و مخروبه محل تجمع معتادان در استان مرکزی تخریب شوند


خانه ها و ساختمان های متروکه و مخروبه که گاها محل اجتماع معتادین است، برابر ماده 55 باید با همکاری شهرداری ها شناسایی و سریعا ساماندهی و تخریب شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: خانه ها و ساختمان های متروکه و مخروبه که گاها محل اجتماع معتادین است، برابر ماده 55 باید با همکاری شهرداری ها شناسایی و سریعا ساماندهی و تخریب شود.

سیدعلی آقازاده روز دوشنبه 28 تیرماه در ستاد مبارزه با موادمخدر استان مرکزی اظهار کرد: افزایش اقدامات منجر به دستگیری قاچاقچیان و کشف مواد مخدر را در استان شاهد بوده ایم که با حمایت دستگاه های ذیربط صورت گرفته است، البته این درگیری ها خساراتی از جمله شهادت نیروهای انتظامی را نیز به همراه دارد که لازم است از این خدمتگزاران تشکر کنیم.

وی افزود: برنامه هایی که جهت آموزش و توجیه در راستای مبارزه و پیشگیری از موادمخدر تدوین می شود باید مورد حمایت دستگاه های ذیربط باشد و استانداری نیز آمادگی لازم در این خصوص را دارد که این اقدامات را با نگاه ویژه تری دنبال کند.

دبیرخانه ستاد می تواند در این راستا فعالیت خوبی داشته باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پارکینگ خودروهایی که با حکم دستگاه قضایی جلب می شود به عنوان یک پارکینگ مهم در کشور، در استان مرکزی بعد از حدود سه سال تلاش آماده افتتاح است که این اقدام نیز جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن متروکه و مخروبه محل تجمع معتادان در استان مرکزی تخریب شوند

اماکن متروکه و مخروبه محل تجمع معتادان در استان مرکزی تخریب شوند