مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-19ورزشي

پاسخ رییس هیات مدیره پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ با کسی جنگ نداریم


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن واکنش به ادعای کمک 8 میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس از سوی فرهاد مجیدی، گفت: با هیچکس جنگ نداریم ولی از مواضعمان کوتاه نمی آییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درباره دربی پایتخت و همچنین مسائل پیش آمده صحبت هایی را انجام داد که این گفتگو در ادامه می آید.

حق پرسپولیس در دربی باخت نبود صدری درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: من فضای مجازی را رصد می کنم و تا جایی که می دانم، فضا خوب و متعادل است آن هم در شرایطی که ما دربی را از دست دادیم.

با این حال، مردم هم می دانند که شکست در ضربات پنالتی، حق تیم مان نبود و می توانستیم به پیروزی برسیم.

از این رو، شرایط تغییر کرد.

با لب خندان از تبریز باز می گردیم رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار با ماشین سازی تبریز تصریح کرد: در حال حاضر، وضعیت بسیار خوبی را تجربه می کنیم و امیدواریم تیم با استفاده از تجربیات و دانش یحیی گل محمدی و تلاشی که بازیکنان نشان می دهند، در تبریز با یک نتیجه خوب به برتری برسد و با لبی خندان، وارد دو هفته پایانی شویم.

با کسی جنگ نداریم اما کوتاه نمی آییم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته مصاحبه ای انجام داد که در آن اعلام کرد به پرسپولیس توهین نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس هیات مدیره پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ با کسی جنگ نداریم

پاسخ رییس هیات مدیره پرسپولیس به فرهاد مجیدی/ با کسی جنگ نداریم