مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-19بين الملل

روحانی در گفت و گو با امیر قطر: ضرورت افزایش تلاش ها برای تقویت همکاری های دو کشور


چالش اساسی منطقه نظامی گری برخی کشورها و رژیم صهیونیستی است که باید تلاش کنیم منطقه را از وضعیت نظامی گری خارج کنیم.

- روحانی در گفت و گو با امیر قطر: ضرورت افزایش تلاش ها برای تقویت همکاری های دو کشور چالش اساسی منطقه نظامی گری برخی کشورها و رژیم صهیونیستی است که باید تلاش کنیم منطقه را از وضعیت نظامی گری خارج کنیم.

رییس جمهور روابط ایران و قطر به عنوان دو کشور مسلمان را بسیار خوب و رو به توسعه دانست و با اشاره به فرصت های فراوان همکاری در همه زمینه ها بین دو کشور، گفت: هیچ مانعی برای توسعه روابط دو کشور وجود ندارد و باید تلاش ها را برای تقویت هرچه بیشتر همکاری ها مضاعف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، حسن روحانی بعداز ظهر دوشنبه و در آستانه عید سعید قربان در تماس تلفنی با امیر قطر، با تبریک عید قربان به دولت و مردم قطر، خاطر نشان کرد: شرایط منطقه ای و بین المللی، همکاری ها، تماس ها و ارتباطات مستمر بین دو کشور را می طلبد.

روحانی با بیان اینکه رویکرد ثابت جمهوری اسلامی ایران بر سه محور اعتدال و حکمت، تعامل سازنده و حل و فصل منازعات از طریق گفت و گو می باشد، تصریح کرد: مواضع و سیاست های ایران و قطر درخصوص ثبات و توازن در منطقه بسیار نزدیک است و لازم است گام های اجرایی دو کشور با کمک دوستان دیگر دراین زمینه تقویت شودری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در گفت و گو با امیر قطر: ضرورت افزایش تلاش ها برای تقویت همکاری های دو کشور

روحانی در گفت و گو با امیر قطر: ضرورت افزایش تلاش ها برای تقویت همکاری های دو کشور