مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-19ورزشي

برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت با اولویت پروتکلهای بهداشتی در یزد


مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد رعایت دستور العمل های بهداشتی را اولویت اول برنامه های فرهنگی و مذهبی استان دانست و گفت: ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت از عید قربان تا عید غدیرخم با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام شهرستان های استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی عصر امروز در نشست خبری آنلاین که به منظور اعلام برنامه های دهه امامت و ولایت در استان دارالعباده برگزار شد، اظهار کرد: تمام برنامه های فرهنگی طبق مقررات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان برگزار می شود.

وی اجرای ویژه برنامه های مجازی را از جمله ویژگی های برنامه های تدوین شده در سال جاری دانست و افزود: برگزاری ویژه برنامه دعای عرفه در صحن امامزادگان و فضای باز مساجد از جمله مهمترین رویدادهای فرهنگی و مذهبی تعیین شده در دهه امامت و ولایت است.

مدیرکل توسط هیات های مذهبی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: طبق آخرین مصوبه ستاد کرونا، برگزاری مراسم عزاداری محرم به مانند دستورالعمل سال گذشته است و هیات های مذهبی می توانند مراسم های خود را در فضاهای باز، ورزشگاه ها، صحن امامزادگان، مدارس و مکان های مناسب دیگر برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت با اولویت پروتکلهای بهداشتی در یزد

برگزاری ویژه برنامه دهه امامت و ولایت با اولویت پروتکلهای بهداشتی در یزد