مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-19اجتماعي

برگزاری دوره های مجازی صنایع دستی در گلستان/380 نفر آموزش دیدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در سه ماهه نخست امسال، 27 دوره آموزشی صنایع دستی به صورت مجازی و حضوری در گلستان برگزار و در آن 384 نفر آموزش دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزاری دوره های آموزشی حوزه صنایع دستی به صورت حضوری تا حدی غیرممکن است و سعی شد تا این دوره ها با تعداد محدود در سطح استان برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان با بیان این که آموزش صنایع دستی بر اساس ابلاغیه از سوی معاونت صنایع دستی کشور در دو گروه آموزش تخصصی شاغلان صنایع دستی و آموزش ترویجی عمومی اجرایی می شود، اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 27 دوره آموزشی صنایع دستی در قالب آموزش شاغلین و دوره های آموزشی ترویجی کوتاه مدت برای 384 نفر اجرایی شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد دوره آموزشی، 11 دوره در حوزه آموزش شاغلین صنایع دستی برای 148 هنرمند در رشته های تجاری سازی، رنگرزی سنتی، پلاس بافی، اشتغال زایی و کسب وکار و غیره برگزار شد.

همچنین 16 دوره آموزشی عمومی صنایع دستی هم برای 236 علاقه مند به صنایع دستی در رشته های گلیم بافی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم دوزی، قلم زنی، ملیله سازی، سفالگری و لعاب سفال، نساجی سنتی، مینای سفال، حصیربافی در رده های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های مجازی صنایع دستی در گلستان/380 نفر آموزش دیدند

برگزاری دوره های مجازی صنایع دستی در گلستان/380 نفر آموزش دیدند