مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-20پزشكي

توقف صدور مجوزهای تردد از و به شهرستان قرمز آستارا


سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا از تشدید اعمال طرح محدودیت های کرونایی و توقف صدور مجوزهای تردد از و به شهرستان خبر داد.

- توقف صدور مجوزهای تردد "از" و "به" شهرستان قرمز آستارا ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا از تشدید اعمال طرح محدودیت های کرونایی و توقف صدور مجوزهای تردد "از" و "به" شهرستان خبر داد.

سیدسعید میرقربانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان توریستی آستارا از دو هفته گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام این مهم، دستور اعمال محدودیت های مربوط به شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان صادر شده است، ادامه داد: در وضعیت قرمز فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: در این ایام، ادارات نیز با ظرفیت 30 درصد و دستگاه های خدمات رسان هم با ظرفیت 50 درصد می توانند فعالیت داشته باشند.

میرقربانی، با اشاره به اینکه طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا سفر از و به شهرهای قرمز ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی است، خاطرنشان کرد: تردد تمام خودروها از ساعت 22 الی 3 بامداد در معابر ممنوع است و متخلفان 200 هزار تومان جریمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور مجوزهای تردد از و به شهرستان قرمز آستارا

توقف صدور مجوزهای تردد از و به شهرستان قرمز آستارا