مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-20فناوري

مقایسه کلاس آنلاین و حضوری زبان انگلیسی


شاید ویروس کرونا بهانه ای شد تا بستر آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و پتانسیل های این نوع آموزش به سرعت و بیش از پیش دیده شود.

- امروزه در مقایسه با چند سال قبل به دلیل بیماری کرونا در تمامی دنیا استفاده از اینترنت برای آموزش و برگزاری سمینارها و جلسات مختلف و حتی برقراری ارتباط بیش از پیش مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

یکی از مواردی که بسیار مهم و حیاتی بوده و به هیچ عنوان قابل اغماض نمی باشد بحث آموزش است که به سرعت با استفاده از تکنولوژی و اینترنت به صورت آنلاین انجام می شود.

بحث آموزش آنلاین همانطور که به کمک افراد برای عقب نماند از آموزش بکار گرفته شده است دارای یک سری مشکلات نیز می باشد اما آیا می توان این نوع آموزش را در مقابل آموزش حضوری بی نتیجه خواند و اثرگذاری آن را پایین و بیهوده تصور کرد، مطمئنا خیر.

در این خصوص آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین نیز بسیار رواج یافته و بسیاری از کلاس های زبان انگلیسی که امکان برگزاری شان به شکل حضوری مقدور نبوده به صورت آنلاین برگزار می شود و بسیار باعث خرسندی است که درصد بالایی از افراد از این نوع آموزش رضایت داشته و تاثیر آن را در برخی مواقع معادل با آموزش حضوری متصور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه کلاس آنلاین و حضوری زبان انگلیسی

مقایسه کلاس آنلاین و حضوری زبان انگلیسی