مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-20اقتصادي

پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت درکردستان


استاندار کردستان از پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به 90 درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در مراسم افتتاح هفت سایت تلفن همراه با تکنولوژی 3G/4G که به صورت همزمان و ویدیو کنفرانس در استان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: دولت در روزهای پایانی خدمت خود، با تمام قدرت در نقاط مختلف از جمله در روستاها به مردم خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: زیرساخت های اینترنتی و تلفن همراه در زندگی امروزه و نقش آن در توسعه مناطق روستایی اهمیت زیادی دارد از این رو توجه به این بخش بسیار ضروری است.

 استاندار کردستان افزود: 26 روستای استان در شهرستان های سنندج، بانه، بیجار و سروآباد امروز در آستانه عید سعید قربان از اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره مند شدند.

مرادنیا خدمات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ارتقای پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان را قابل تقدیر خواند و گفت: با راه اندازی این 26 سایت حدود 10 هزار نفر در روستاهای استان، از فناوری اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره مند شدند که کار بسیار ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت درکردستان

پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت درکردستان