مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:402021-07-20اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی احداث 52 واحد مسکونی در طارم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به منظور تامین مسکن ارزان قیمت برای قشر محروم، عملیات اجرایی احداث 52 واحد مسکونی با اعتبار 31 میلیارد تومان در طارم آغاز شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: به منظور تامین مسکن ارزان قیمت برای قشر محروم، عملیات اجرایی احداث 52 واحد مسکونی با اعتبار 31 میلیارد تومان در طارم آغاز شد.

حجت الاسلام مختار کرمی صبح امروز (29 تیرماه) در آیین کلنگ زنی احداث 52 واحد مسکونی برای قشر محروم طارم، اظهار کرد: توسعه اقتصادی، کشاورزی و ایجاد شغل یکی از وظایف اوقاف برابر قانون و مقررات است.

وی با بیان اینکه اوقاف ظرفیت های متعددی همچون اراضی در اختیار دارد، عنوان کرد: می توان از محل نیت واقفان، مسکن ارزان قیمت برای اقشار محروم و عموم مردم تامین کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز این مجموعه به مقوله تامین مسکن برای اقشار محروم ورود کرده است، ادامه داد: به همین منظور رایزنی هایی با دستگاه های اجرایی از قبیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی انجام شده است.

وی به وجود چند زمین متروکه در شهرستان طارم اشاره کرد و متذکر شد: در راستای تامین مسکن محرومان این منطقه، مقرر شد تا پروژه احداث 52 واحد مسکونی طی دو سال با اعتبار 31 میلیارد تومان اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی احداث 52 واحد مسکونی در طارم

آغاز عملیات اجرایی احداث 52 واحد مسکونی در طارم