مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-20اجتماعي

تحویل 19 دستگاه اکسیژن ساز از سوی سازمان ملل متحد به سالمندان اردبیل


سازمان ملل متحد با هدف کمک انسان دوستانه 19 دستگاه اکسیژن سازی را تحویل سالمندان استان اردبیل می دهد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: سازمان ملل متحد با هدف کمک انسان دوستانه 19 دستگاه اکسیژن سازی را تحویل سالمندان استان اردبیل می دهد.

بهزاد ستاری 29 تیر در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در اردبیل اظهار کرد: این دستگاه های اکسیژن ساز در گرامیداشت هفته بهزیستی تحویل مراکز نگهداری سالمندان می شود تا در صورت ابتلای سالمندان به کرونا از آنها استفاده شود.

وی به واکسیناسیون گروه سنی سالمندان اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار و 267 نفر سالمند مقیم در مراکز نگهداری سالمندان بهزیستی تحت پوشش واکسن ضد کرونا قرار گرفته و از این لحاظ استان اردبیل رتبه اول را دارد و صد درصد سالمندان مقیم تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به رویکرد این سازمان در سال 1400 اشاره کرد و افزود: امسال در کنار بحث اشتغال، بیمه حمایتی کارآفرینان و کارفرمایان، سعی بر این است تا توسعه مراکز روزانه سالمندان و راه اندازی خانه های حمایتی را انجام دهیم.

ستاری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در دهه فجر سال گذشته با جمعیت تحت پوشش 18 هزار نفر تلاش شد تا 43 مرکز خدمات بهزیستی با عنوان مثبت زندگی در سطح استان اعم از شهرها و روستاها راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 19 دستگاه اکسیژن ساز از سوی سازمان ملل متحد به سالمندان اردبیل

تحویل 19 دستگاه اکسیژن ساز از سوی سازمان ملل متحد به سالمندان اردبیل