مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-20پزشكي

وضعیت بیمارستان ممسنی پایدار است/ خسارت جانی نداشتیم


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: وضعیت بیمارستان ممسنی پایدار و دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان نیز فعال است.

- ، اورنگ ایلامی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ممسنی بیان کرد: در ساعت 18 روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامناسب، اتصالات برق بخش ام آر آی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ممسنی دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: از ابتدای حادثه، ضمن تشکیل جلسه تیم مدیریت بحران بیمارستان، EOC دانشگاه نیز فعال شد و همه حوزه های دانشگاه از جمله حوزه معاونت های توسعه مدیریت و منابع، درمان و بهداشت در حال آماده باش قرار گرفتند.

او ادامه داد: پس از حادثه آتش سوزی و جمع شدن دود ناشی از آن، با اقدام به موقع بیماران به محل امن بیمارستان انتقال داده شدند و آتش با تلاش نیروهای بیمارستان، نیروهای تاسیساتی و خدماتی و در نهایت با همکاری آتش نشانی مهار شد.

معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: این حادثه هیچ گونه آسیب جانی به همراه نداشت و خسارت احتمالی به دستگاه ام آر آی بیمارستان در حال بررسی است.

دکتر ایلامی از آماده باش اورژانس فارس برای امدادرسانی احتمالی خبر داد و گفت: پس از گزارش حادثه آتش سوزی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) ممسنی، بلافاصله بیمارستان های کازرون و شیراز و کوهچنار به حالت آماده باش درآمدند و با اعزام 6 دستگاه آمبولانس، بیماران بدحال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بیمارستان ممسنی پایدار است/ خسارت جانی نداشتیم

وضعیت بیمارستان ممسنی پایدار است/ خسارت جانی نداشتیم