مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-20سياسي

توزیع 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهر


فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع بیش از 500 بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع بیش از 500 بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه امامت و ولایت بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی در گفت وگو با ایسنا گفت: به میمنت این ایام و در امتداد و تداوم کمک های مومنانه بیش از 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و محرومین این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی همچنین از توزیع گوشت قربانی به مناسبت عید قربان در بین نیازمندان این شهرستان نیز خبر داد و افزود: به مناسبت عید قربان ذبح گوسفند با همکاری سپاه، بسیج عشایری و کمیته امداد اهر انجام و گوشت قربانی در بین نیازمندانی که قدرت تهیه گوشت قربانی را در عید قربان ندارند توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر دیدار با امام جمعه جهت میثاق دوباره با ولایت و امامت، برگزاری رژه خودرویی توسط سپاه و شرکت تاکسیرانی، تزیین خودروها، پخش شیرینی و برگزاری جنگ شادی توسط حوزه های مقاومت و همچنین اجرای برنامه عقد اخوت در حوزه های مقاومت و دیدار با برخی سادات و اهدای کمک و هدایایی به سادات نیازمند و غیره را از برنامه های مهم سپاه و بسیج در دهه ولایت و عید غدیر خم برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهر

توزیع 500 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان اهر