مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-20سياسي

برگزاری دعای عرفه در 20 نقطه ملایر


رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی الحجه روز عرفه و عید سعید قربان، مراسم دعای عرفه در 20 نقطه در سطح شهر ملایر برگزار می شود.

- ایسنا/همدان رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: همزمان با فرارسیدن روز نهم ذی الحجه روز عرفه و عید سعید قربان، مراسم دعای عرفه در 20 نقطه در سطح شهر ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت بیماری کرونا، مراسم دعای عرفه در فضای باز و یا در فضای مسقف با شش متر ارتفاع با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نجفی مقدم از برگزاری دعای عرفه در 20 نقطه در سطح شهر ملایر خبر داد و گفت: هیئت های مذهبی طبق دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از ستاد مقابله با کرونا شهرستان، باید محل برگزاری و وسایل عمومی را ضدعفونی کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه بعدظهر امروز از ساعت 17 در مکان های پیش بینی شده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، با خود کتب ادعیه، جانماز، چادر نماز، ماسک و وسایل ضدعفونی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در 20 نقطه ملایر

برگزاری دعای عرفه در 20 نقطه ملایر