مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-20سياسي

بقاع متبرکه قزوین میزبان مراسم عرفه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم دعای عرفه در سطح بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و همراه داشتن مهر و تسبیح، - ایسنا/قزوین مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم دعای عرفه در سطح بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد و استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و همراه داشتن مهر و تسبیح، کتاب دعای شخصی برای شرکت در مراسم دعای عرفه ضروری است.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز عرفه روز شناخت و بندگی است و نباید از این روز غافل شویم؛ در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی این مراسم به مانند سال گذشته در سطح بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم دعای عرفه در شهرستان البرز ساعت 18 در سه امامزاده احمد (ع) حصارخروان، امامزاده اسحاق (ع) ورس و امامزاده سلیمان (ع) بیدستان، در شهرستان بویین زهرا در امامزاده حلیمه خاتون (س) عصمت آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه متبرکه آقاسیدعلی شارینی (ره) برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: چند مراسم شاخص دیگر نیز در سطح استان برگزار خواهد شد؛ مراسم دعای عرفه ساعت 17 در امامزاده حسین (ع) برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه قزوین میزبان مراسم عرفه

بقاع متبرکه قزوین میزبان مراسم عرفه