مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-20اقتصادي

گوشت قربانی را بلافاصله نخورید


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه نسبت به مصرف بلافاصله گوشت قربانی پس از ذبح هشدار داد و افزود: گوشت قربانی جهت از بین رفتن ویروس ها و میکروب های احتمالی باید به مدت 24 ساعت در یخچال بماند.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه نسبت به مصرف بلافاصله گوشت قربانی پس از ذبح هشدار داد و افزود: گوشت قربانی جهت از بین رفتن ویروس ها و میکروب های احتمالی باید به مدت 24 ساعت در یخچال بماند.

بهمن خدادادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی عید قربان و افزایش خرید دام زنده گفت: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری کرمانشاه و دامپزشکی، مراکزی در سطح شهر جهت عرضه دام زنده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: توصیه اکید این است که مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان حتما دام قربانی را از این مراکز که تحت نظارت بهداشت و دامپزشکی قرار دارند، تهیه کنند.

خدادادیان با اشاره به بیماریهای فراوان مشترک دام و انسان، گفت: در حال حاضر با افزایش دمای هوا، اوج فعالیت کنه های انتقال دهنده تب کریمه کنگو است، کنه هایی که روی بدن دام استقرار دارند و با وجود این بیماری می طلبد که مردم نسبت به تهیه دام بهداشتی اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قربانی را بلافاصله نخورید

گوشت قربانی را بلافاصله نخورید