مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-20اقتصادي

گرانی نان در یزد تکذیب شد/خبرها شایعه است


مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان استان یزد، گفت: با این که زمان زیادی است درخواست گرانی نان داده ایم اما تاکنون گران نشده و اخبار مبنی بر گرانی ها شایعه است.

- حسین ملت یزدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با تکذیب خبرهای گرانی نان در استان، اظهار کرد: نان در یزد گران نشده و خبرهای منتشر شده در این خصوص شایعه است.

وی افزود: در خواست های زیادی به استانداری، فرمانداری، سازمان صمت و مسئولین مربوطه، مبنی بر گران کردن نان با ارائه دلایل روشن داده ایم که تاکنون با افزایش قیمت ها موافقت نشده است.

مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان استان یزد گفت: طی پنج سال گذشته هزینه های، کارگران نانوایی، آب، برق و دیگر موارد متاثر بر پخت نان افزایش داشته اما قیمت نان متعاقب این هزینه ها صعودی نداشته است.

ملت یزدی، با بیان این که قیمت مصوبی از گرانی نان بیان نشده و هرگونه گرانی در سطح نانوایی ها تخلف است، تصریح کرد: هر قرص تافتون تنوری یک هزار و 200 تومان، تافتون ماشینی 550، سنگک با حداقل وزن 420 گرم یک هزار و 300 تومان و لواش نیز 350 تومان می باشد.

وی در رابطه با قیمت هر قرص نان نیمه یارانه ای یا نوع دو، خاطرنشان کرد: زمان زیادی است درخواست گرانی نان داده ایم اما تاکنون گران نشده و اخبار مبنی بر گرانی ها شایعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی نان در یزد تکذیب شد/خبرها شایعه است

گرانی نان در یزد تکذیب شد/خبرها شایعه است