مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-20سياسي

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان


فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان بر ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم از دید و بازدیدهای عیدانه برای حفظ سلامت فردی و مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان بر ضرورت استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم از دید و بازدیدهای عیدانه برای حفظ سلامت فردی و مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله نجاری در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید قربان اظهارکرد: برای پیشگیری از افزایش شمار مبتلایان در ایام عیدقربان همه شهروندان بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت و حتی المقدور در خانه بماند.

وی افزود: آگاهی بخشی علما و روحانیون به مردم نسبت به تهدیدهای بیماری کرونا مهم است و امیدواریم با همراهی مردم مانع روند صعودی مجدد کرونا در منطقه شویم.

وی از مردم زرآباد خواست به سلامت خود و جامعه اهمیت دهند و با همراهی و همکاری با ستاد کرونا زمینه روند کاهشی مبتلایان و فوتی های به کرونا را در شهرستان فراهم کنند.

فرماندار زرآباد ادامه داد: با توجه به در پیش بودن عید قربان رعایت موازین بهداشتی در ذبح دام برای مقابله با بیماری واگیردار تب کریمه کنگو و حفظ سلامت مردم ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان

تاکید فرماندار زرآباد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عید قربان