مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-20اقتصادي

نظارت دقیق بر روند تعطیلی اصناف البرز


در راستای اجرای دقیق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسی سازمان صمت و بازرسی اتاق های اصناف به صورت مستمر بر روند تعطیلی صنوف مشمول تعطیلی نظارت می کنند.

- کرج - رییس سازمان صمت البرز گفت: در راستای اجرای دقیق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازرسی سازمان صمت و بازرسی اتاق های اصناف به صورت مستمر بر روند تعطیلی صنوف مشمول تعطیلی نظارت می کنند.

رامین ربیعی در گفت وگو با صرفاً 9 گروه صنفی طی 6 روز تعطیلی اضطراری استان های تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: بر اساس این ابلاغیه صنوف، نانوایی، سوپر مارکت و بقالی، فروش محصولات لبنی، فروش محصولات پروتیینی آن هم صرفاً فروشندگان مرغ، گوشت، ماهی، فروشگاه های زنجیره ای آن هم بخش اقلام سوپرمارکتی شامل خوراکی، آشامیدنی، پروتیینی و بهداشتی، فروشندگان ملزومات پزشکی و دامپزشکی، آژانس های تاکسی تلفنی، فروشندگان میوه و تره بار، مراکز طبخ غذا، رستوران ها و فست فودها آن هم فقط به صورت بیرون بر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مجاز به فعالیت خواهند بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق این ابلاغیه بازرسی سازمان صمت، بازرسی اتاق های اصناف، اتحادیه های صنفی، اداره اماکن نیروی انتظامی به صورت مستمر بر روند تعطیلی صنوف مشمول تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت دقیق بر روند تعطیلی اصناف البرز

نظارت دقیق بر روند تعطیلی اصناف البرز