مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-20فرهنگي

گردشگری اصفهان در 10 اپیزود رونمایی شد/نصف جهان درچشم جهان


با کمک نخبگان عرصه هنر، ظرفیت های گردشگری اصفهان در در قالب 10 فیلم بین المللی و کتاب های مختلف متناسب با فرهنگ و زبان این کشورها به جهانیان معرفی می شود.

- ، گرچه از دیرباز برخی گردشگرانی که پای در اصفهان گذاشتند، آن را نصف جهان نامیدند اما به عقیده همه آنها دنیایی یکپارچه و ناشناخته از زیبایی در این نصف جهان نمایان است، از زاینده رودی که با وجود خشکی دست ساز بشریت هنوز استوار رو به آینده امیدوارانه ایستاده است تا بناهایی با قدمت هزاران ساله که رنگ و بوی بهشتی دارد و از نوای خیال انگیز چک چک چکش بر ظروف مسی و نقوش بی بدیل قلم موهای رنگی بر صفحه سپید مینا و صد و یک رنگ از صنایع دستی دیگر در بازار تاریخی نقش جهان، چه کم دارد از دنیای هنر جهانی و چه ها که ندارد تمام جهان از این همه هنر و فرهنگ.

اکنون اصفهانی دست در دست یکدیگر نهاده است تا گردشگری نصف جهان را در 10 اپیزود به تصویر بکشد؛ فیلم های بین المللی و 10 زبانه، پنج فیلم درباره شهرهای خواهرخوانده و کتاب های تخصصی حوزه گردشگری دست به دست می شود در مراسمی که قرار است پرده از بخشی از رازهای گردشگری این سرزمین برداشته شود.

این فیلم ها به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، چینی، اسپانیولی، کاتالانی، ارمنی، ایتالیایی و مالایی به معرفی شهر اصفهان می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری اصفهان در 10 اپیزود رونمایی شد/نصف جهان درچشم جهان

گردشگری اصفهان در 10 اپیزود رونمایی شد/نصف جهان درچشم جهان