مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 13:102021-07-20سياسي

دستگاه زمینه مشارکت سمنها را در فعالیت های اجتماعی بیشتر کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ابعاد مختلف سرمایه های اجتماعی در بالا بردن اعتماد، وفاق و مشارکت های اجتماعی، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت ابعاد مختلف سرمایه های اجتماعی در بالا بردن اعتماد، وفاق و مشارکت های اجتماعی، گفت: بستر های لازم برای ارتقای سرمایه های اجتماعی در جامعه باید تقویت شود.

علی مصطفوی روز سه شنبه 29 تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقویت سرمایه های اجتماعی در جامعه اظهار داشت: سرمایه های اجتماعی در جامعه از هنجارهای پذیرفته شده جامعه در طول تاریخ بوجود آمده اند و به لحاظ اهمیت آن در بالا بردن اعتماد، وفاق و مشارکت های اجتماعی باید بستر های لازم برای ارتقای سرمایه های اجتماعی در جامعه تقویت شود.

وی تقویت و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را در تقویت سرمایه های اجتماعی جامعه مهم ارزیابی کرد و از دستگاه های اجتماعی و فرهنگی خواست تا زمینه مشارکت سازمان های مردم نهاد را در فعالیت های اجتماعی بیشتر کنند.

معاون استاندار احترام به سلایق، رسم و رسوم ، آداب و فرهنگ اقوام و ادیان مختلف را نیز در ارتقای سرمایه های اجتماعی موثر دانست و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه زمینه مشارکت سمنها را در فعالیت های اجتماعی بیشتر کنند

دستگاه زمینه مشارکت سمنها را در فعالیت های اجتماعی بیشتر کنند