مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-20سياسي

برگزاری 14 ویژه برنامه دهه ولایت در خراسان رضوی


دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با بیان این که ویژه برنامه های زیادی برای دهه ولایت و عید غدیر پیش بینی شده است، گفت: 14 ویژه برنامه برای دهه ولایت برنامه ریزی شده که همزمان با عید غدیر شروع می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با بیان این که ویژه برنامه های زیادی برای دهه ولایت و عید غدیر پیش بینی شده است، گفت: 14 ویژه برنامه برای دهه ولایت برنامه ریزی شده که همزمان با عید غدیر شروع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید آخوندی در نشست خبری تشریح برنامه های دهه ولایت و امامت بنیاد بین المللی غدیر در خراسان رضوی که امروز در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه واقعه غدیر باید مانند واقعه عاشورا تحول فرهنگی و اجتماعی در جهان ایجاد کند، اظهار کرد: متأسفانه آنگونه که باید به مسئله غدیر توجه نمی شود و در این امر نقش رسانه ها می تواند بسیار اثرگذار باشد و باید گفت ما نسبت به غدیر کوتاهی کردیم.

وی ادامه داد: در غدیر باید سه کار معارفی، مناسکی و شعائری انجام شود که در زمینه مناسکی و شعائری در ایام غدیر کارهایی صورت می گیرد، اما برای معرفت افزایی مردم نسبت به غدیر باید در طول سال کار شود.

آخوندی تصریح کرد: اگر می خواهیم خطبه غدیر در بین خانواده ها ترویج پیدا کند باید در طول سال برنامه داشته باشیم، لذا بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 14 ویژه برنامه دهه ولایت در خراسان رضوی

برگزاری 14 ویژه برنامه دهه ولایت در خراسان رضوی