مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-21سياسي

ملت های مسلمان زیر بار سلطه جویی استکبار نخواهد رفت


امام جمعه موقت زنجان با اشاره به ایستادگی ملت یمن در مقابل جنایات امریکا گفت: مردم یمن چندین سال است که در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های آل سعود و استکبار جهانی ایستاده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های نماز عید قربان شهر زنجان با تبریک عید قربان به عنوان یکی از اعیاد عزیز جهان اسلام اظهار کرد: مسلمانان جهان به عنوان امتی بیدار در مقابل جهانی ایستادگی می کنند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر اینکه شواهد بسیاری مبنی بر بیداری مسلمانان در جهان کنونی وجود دارد، تصریح کرد: زیر بار سلطه و زورگویی سلطه جویان نرفتن از دلایل این بیداری محسوب می شود.

وی به محرومیت مسلمانان از حج برای دومین سال پیاپی اشاره و تصریح کرد: دلیل برگزار نشدن حج برای مسلمانان غیرعربستانی علاوه بر شیوع ویروس کرونا، عدم توانمندی مقام های سعودی است.

موسوی با تاکید بر اثبات دست داشتن امریکا در جنایات وقوعی در جهان افزود: با وجود آشکار بودن این جنایات، برخی از کشورهای عرب از جمله آل سعود به این جنایتکار وابستگی دارند.

امام جمعه موقت زنجان وقایع روی داده عراق، را نمونه آشکار جنایت های امریکا برشمرد و ادامه داد: عواقب ناشی از جنگ های روی داده در این کشورها نتیجه دخالت های مستقیم و غیرمسقیم امریکا و دیگر کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت های مسلمان زیر بار سلطه جویی استکبار نخواهد رفت

ملت های مسلمان زیر بار سلطه جویی استکبار نخواهد رفت