مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-21سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت عید قربان برای وحدت دنیای اسلام


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، عید قربان را عید رهایی از تعلقات دنیای مادی دانست و گفت: باید از ظرفیت آن برای وحدت و مودت دنیای اسلام بهره گرفت.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید قربان، گفت: عید قربان یکی از مهم ترین اعیاد برای مسلمانان و رهایی انسان مؤمن و مسلمان از تعلقات دنیوی است.

وی با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و با اشاره به اهمیت این عید برای مسلمانان، اظهار داشت: عید قربان، عید توحید و تسلیم شدن انسان مسلمان در برابر دستورات الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این روز در آموزه های اسلامی، افزود: عید قربان یکی از با اهمیت ترین اعیاد در اسلام است و اوج بندگی و تسلیم بودن انسان مسلمان در برابر دستورات و اوامر الهی و اسلامی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سنت ذبح و قربانی، تصریح کرد: با توجه به شرایط بسیار سخت معیشتی و اقتصادی برخی اقشار جامعه، می توان از این عید بزرگ مسلمانان و ظرفیت عظیم این روز برای ترویج کمک مومنانه و مواسات بهره گرفت.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اهمیت درک عظمت این عید برای مسلمانان و فرصت ارزشمند عید قربان برای تقرب به درگاه الهی خاطر نشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت عید قربان برای وحدت دنیای اسلام

ضرورت بهره گیری از ظرفیت عید قربان برای وحدت دنیای اسلام