مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-21سياسي

تحویل و اهدای 1100 رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از تحویل و اهدای هزار و صد رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد تا ظهر امروز  توسط مردم نیکوکار این استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام از تحویل و اهدای هزار و صد رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد تا ظهر امروز  توسط مردم نیکوکار این استان خبر داد.

قنبر موسی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اهدای نذورات قربانی به قربانگاهها و دفاتر کمیته امداد ادامه دارد پیش بینی می شود این نذورات به بیش از هزار و 500 رأس دام برسد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری ، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می کند تصریح کرد: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با حضور کارشناسان شبکه های بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد و هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاهها و یا دفاتر کمیته امداد نمایند.

موسی نزاد با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است گفت: نذورات قربانی مردم بلافا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل و اهدای 1100 رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام

تحویل و اهدای 1100 رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام