مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-21حوادث

نجات جان دو صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو در خلیج فارس+فیلم


معاون دریایی اداره کل بنادر ودریا نوردی استان هرمزگان گفت : طی یک عملیات جستجو ونجات مشترک با نیروی دریایی سپاه وپس از تلاشی شش ساعته آن هم درتاریکی شب دو صیاد مفقود شده قشمی نجات یافته و در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشتند.

-   معاون دریایی اداره کل بنادر و دریا نوردی هرمزگان بابیان اینکه وزش باد شدید در هنگام غرق شدن شناور احتمال انتقال مفقود شدگان را دورتر از محل متصور می ساخت، اظهارداشت: در یک عملیات مشترک شبانه و با پایش وسیع منطقه که 6 ساعت به طول انجامید، خوشبختانه حوالی ساعت 22:30 شناور ناجی 15 هر دو صیاد که  خود را به کمک اشیا (تکه چوب و دبه آب ) خود را شناور نگه داشته بودند پیدا شدند.

 این دو صیاد یکی 60 ساله و دیگری 35 ساله  توسط ناجی مذکور به بندر شهید ذاکری قشم منتقل و جهت حصول اطمینان از وضعیت سلامت شان توسط تیم هلال احمر به بیمارستان قشم انتقال یافتند.

عصر روز گذشته 29 تیر ماه طوفانی سهمگین بنادر و جزایر مرکز استان را درنوردید که پیش تر اخطارهای هواشناسی مبنی بر عدم تردد در آن مقطع زمانی از سوی اداره کل هواشناسی استان و مرکز جستجو ونجات دریایی به طرق مختلف اطلاع رسانی شده بود.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان دو صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو در خلیج فارس+فیلم

نجات جان دو صیاد پس از 6 ساعت عملیات مشترک جستجو در خلیج فارس+فیلم