مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 17:152021-07-21اقتصادي

تزریق صدها واکسن تقلبی کرونا در اوگاندا


کلاهبرداران در ازای تزریق هر دُز واکسن تقلبی مبلغی حدود 500 تا 800 هزار شیلینگ اوگاندا (معادل 25 تا 120 دلار/ 20 تا 100 یورو) از افراد متقاضی دریافت می کردند.

- کلاهبرداران در ازای تزریق هر دُز واکسن تقلبی مبلغی حدود 500 تا 800 هزار شیلینگ اوگاندا (معادل 25 تا 120 دلار/ 20 تا 100 یورو) از افراد متقاضی دریافت می کردند.

مسئولان دولتی در اوگاندا روز چهارشنبه از تزریق صد ها دُز واکسن تقلبی به شهروندان این کشور آفریقایی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، به گفته دولت اوگاندا در جریان یک کلاهبرداری که برخی پزشکان و کارمندان بهداشتِ بی مسئولیت و بی پروا در آن نقش داشتند به دست کم 800 نفر واکسن جعلی و در برخی موارد آب تزریق شده است.

بر اساس این گزارش، واکسن های تقلبی در کوران موج مرگبار شیوع کرونا طی ماه های مه و ژوئن در این کشور شرق آفریقا تزریق شده است.

صدها شهروند اوگاندایی در واقع در مقطعی این واکسن ها را دریافت کرده اند که موارد جدید ابتلای روزانه به بیماری کووید19 در این کشور به رکورد 700 نفر رسیده بود.

مدیر مرکز نظارت بر خدمات بهداشتیِ نهاد ریاست جمهوری اوگاندا در این خصوص می گوید: متقلبان و افراد وابسته به این شبکه توزیع و تزریق واکسن های تقلبی اغلب افرادی را به تور می انداختند که به دنبال پرداخت پول در ازای واکسینه شدن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق صدها واکسن تقلبی کرونا در اوگاندا

تزریق صدها واکسن تقلبی کرونا در اوگاندا