مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 17:452021-07-21فرهنگي

نخستین جشنواره خبرنگار محله در مشهد کلید خورد


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: با اعلام فراخوان عمومی نخستین جشنواره خبرنگار محله در مشهد کلید خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از به نقل از پایگاه خبری شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل زاده اظهار کرد: فرهنگسرای فناوری و رسانه کرد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: رویکرد این جشنواره مردمی بوده و باهدف استعدادیابی و شناسایی و رشد نویسندگان و توجه هر چه بیشتر به مسائل شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی برگزار می شود.

وی ادامه داد:  موضوعات این جشنواره حول محورهای زیارت و آداب میزبانی، هویت شهر مشهد مانند مفاخر و چهره های تأثیرگذار شهر، ابنیه، محلات، فرهنگ شهروندی، مسائل شهری، آسیب های اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی تعیین شده و بخش ویژه ای مبتنی بر شعار سال نیز مدنظر قرارگرفته است.

اسماعیل زاده افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند در حوزه های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و طراحی و کاریکاتور آثار خود را به نشانی دبیرخانه در بلوار هفت تیر، انتهای پارک لاله، فرهنگسرای فناوری و رسانه و یا کانال ارتباطی جشنواره به نام ctm_resane@ در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره خبرنگار محله در مشهد کلید خورد

نخستین جشنواره خبرنگار محله در مشهد کلید خورد