مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-22سياسي

فلسفه سیاسی غدیر حکمرانی بر مبنای دین است


نماینده ولی فقیه در مازندران، فلسفه سیاسی غدیر را حکمرانی بر مبنای دین و مردمسالاری دینی برشمرد و گفت: امروز مسئولان با عملکرد خود می توانند جریان تازه ای از غدیر را رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به انتخاب دولت جدید خواستار تعامل بیشتر بین مجلس و دولت شد و گفت: دورنمایی از تعامل و همکاری بین قوا را شاهد هستیم.

وی با اظهار اینکه دشمنان تلاش کردند تا مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند و ناجوانمردانه در این راه تبلیغات و سیاه نمایی های زیادی داشته اند، گفت: به رغم همه تبلیغات، مردم حضور باشکوهی در پای صندوق های رأی داشتند.

وی بزرگترین حادثه زمان پیامبر اسلام (ص) را جریان غدیر بیان کرد و گفت: پیام غدیر یعنی حکومت داری دین است و دین باید حکومت داری کند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه فلسفه سیاسی اسلام در غدیر بر مبنای حکمرانی و مردمسالاری دینی رقم خورده است، گفت: ما برعهد و پیمان خود با ولایت تاآخر باقی خواهیم ماند و نقض پیمان نخواهیم کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به سه نوع غدیر از جمله غدیر تاریخی اظهار داشت: غدیر تبلیغی و ترویجی از دیگر انواع است و طی 1400 سال گذشته هنرمندان، علما و خطبا و غیره تلاش کردند تا حقیقت غدیر فراموش نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه سیاسی غدیر حکمرانی بر مبنای دین است

فلسفه سیاسی غدیر حکمرانی بر مبنای دین است