مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-22سياسي

ضد انقلاب قصد انحراف مسئله آب خوزستان را دارد


نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با حضور در جمع معترضان بی آبی استان گفت: مردم مراقب باشند ضد انقلاب قصد انحراف مسئله به حق آب خوزستان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد کعب عمیر شب گذشته در جمع معترضان بی آبی استان خوزستان حاضر و با آنها به گفتگو نشست.

کعب عمیر ضمن اعلام همراهی نمایندگان مجلس با مردم در این روزهای بحرانی استان خوزستان گفت: من که نماینده شهرستان شوش و کرخه هستم بدون نگاه منطقه ای و شهرستانی تا حد الامکان پیگیر حقوق و مطالبات تمام استان خوزستان هستم.

وی افزود: هر کس خواست به شما آسیب و یا شلیک کند به عنوان نماینده پیگیر برخورد به آن از طریق قانون خواهیم شد.

کعب عمیر با اشاره به ورود ضد انقلاب در میان معترضان بیان کرد: اشخاصی بین شما نفوذ کردن که می خواهند این اعتراض مسالمت آمیز شما را به حرکت ضد نظام تبدیل کنند تا به منافع و مقاصد خودشان برسند.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پیگیری تأمین آب برای استان خوزستان گفت: خروجی سدها افزایش پیدا کرده و باید آب به صورت مستمر و همانند گذشته در کرخه، دز و کارون جریان پیدا کند ولی شک نکنید برای بررسی وضعیت هور العظیم به هور می روم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم خوزستان در چند روز خیر به دلیل کاهش آورد رودخانه های خوزستان به دلیل بروز خشکسالی و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد انقلاب قصد انحراف مسئله آب خوزستان را دارد

ضد انقلاب قصد انحراف مسئله آب خوزستان را دارد