مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-22اجتماعي

سبقت خروجی پارگینک های وسایل نقلیه توقیفی در یزد از ورودی آن


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد بر لزوم کنترل ورودی پارکینگ ها توقیف وسایل نقلیه توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: برای اولین بار خروجی پارکینگ ها بر ورودی آن ها سبقت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روند فعالیت پارکینگ وسایل نقلیه توقیف شده، اظهار کرد: در حوزه توقیف وسایل نقلیه و انتقال آن به پارکینگ ها با همکاری خوب راهور برای اولین بار از خرداد 99 تا خرداد 400 خروجی پارکینگ ها بیش از ورود آن ها بوده است.

 وی افزود: تعداد ورودی پارکینگ ها 29 هزار 313 دستگاه نقلیه بوده که با اجرای طرح های مختلف به ویژه سایت استرداد تعداد خروجی پارکینگ ها به 31 هزار 124 دستگاه رسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد تصریح کرد: مانده امروز پارکینگ ها هیچ کدام خصوصاً موتور سیکلت ها قابل ترخیص نیست و در حوزه خودروها هم غالبا نیازمند اقدام قضایی است.

حدادزاده خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس در شش ماه گذشته مبنی بر کنترل ورودی پارکینگ ها باید ادامه دار باشد و در توقیف ها به موارد ضروری اکتفا شود تا شاهد برگشت این وضعیت نباشیم.

انتهای پیام/د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت خروجی پارگینک های وسایل نقلیه توقیفی در یزد از ورودی آن

سبقت خروجی پارگینک های وسایل نقلیه توقیفی در یزد از ورودی آن