مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-22ورزشي

جلسه سرپرستان و مربیان برگزار شد/ انجام قرعه کشی تکواندوکاران


مراسم قرعه کشی و جلسه سرپرستان و مربیان تکواندو در بازی های المپیک برگزار و حریفان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت ها مشخص شدند.

- و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم قرعه کشی و جلسه سرپرستان و مربیان تکواندو با حضور نمایندگان 61 کشور برگزار شد.

این جلسه با حضور رییس فدراسیون جهانی تکواندو، ناظر فنی فدراسیون جهانی، رییس کمیته داوران و مسئول برگزاری این رقابت ها پیگیری و در خصوص موارد لازم مواردی مطرح گردید.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، فریبرز عسکری و مهرو کمرانی سرمربیان تیم های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان در این جلسه حضور داشتند.

آرمین هادی پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم نمایندگان تکواندو ایران در سی ودومین دوره بازی های المپیک هستند.

رقابت های تکواندو از روز شنبه – 2 مردادماه و از ساعت 5:30 به وقت تهران در سالن ماکوهاری مسه توکیو آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

قرعه کشی رقابت ها در جلسه امروز انجام و حریفان هوگوپوشان کشورمان در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

طبق برنامه زمان بندی اعلام شده، روز نخست (شنبه - 2 مردادماه) رقابت های اوزان 58- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که در این روز آرمین هادی پور نماینده تکواندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه سرپرستان و مربیان برگزار شد/ انجام قرعه کشی تکواندوکاران

جلسه سرپرستان و مربیان برگزار شد/ انجام قرعه کشی تکواندوکاران