مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 12:352021-07-22سياسي

ذبح 1300 راس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: تعداد دام های قربانی اهدایی مردم نیکوکار این استان از روز گذشته تا امروز بیش از هزار و 300 رأس بوده است.

- قنبر موسی نژاد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با ابراز تقدیر از میزان مشارکت خیرین و نیکوکاران در عید سعید قربان گفت: تعداد دام های قربانی اهدایی مردم نیکوکار این استان از روز گذشته تا امروز به بیش از هزار و 300 رأس افزایش یافته است.

وی افزود: این تعداد دام که ویژه عید قربان بوده اند پس از ذبح و بسته بندی در بین خانواده های نیازمند این استان توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام با بیان اینکه دریافت نذورات و  قربانی مردم نیکوکار استان تا روز عید غدیر ادامه دارد گفت: کمیته امداد آمادگی دارد این نذورات را در سریع ترین زمان ممکن پس از ذبح و بسته بندی در اختیار نیازمندان قرار دهد.

موسی نژاد با بیان اینکه در این مدت علاوه بر دام های قربانی نذورات دیگری از جمله مواد خوراکی و  سبدهای غذایی نیز دریافت شده است ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی، از مردم نیکوکار استان در زمینه توجه بیشتر به نیازمندان و کمک به آنها تشکر می کنیم و امیدواریم کماکان شاهد مشارکت هم استانی های عزیز در دستگیری از نیازمندان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح 1300 راس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان ایلامی

ذبح 1300 راس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان ایلامی