مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 14:552021-07-22پزشكي

کرونا در بوشهر قصد کوتاه آمدن ندارد


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان امروز، 503 نفر است.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان امروز، 503 نفر است.

سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 94 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 52 نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 36 نفر در بخش مراقبت های ویژه می باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 13 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز 2 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 1 آقا با 75 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای دیابت، قلبی و کلیوی و 1 خانم با 48 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

کشمیری افزود: در شبانه روز گذشته 87 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 68 نفر از آنها مثبت قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در بوشهر قصد کوتاه آمدن ندارد

کرونا در بوشهر قصد کوتاه آمدن ندارد