مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:452021-07-23بين الملل

الجزایر استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» را به شدت محکوم کرد


به دنبال افشاگری درباره جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» و فروش این نرم افزار به برخی کشورها از جمله مغرب، امارات عربی متحده و عربستان سعودی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کشور الجزایر، بامداد امروز (جمعه)، به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری درباره استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی پگاسوس علیه این کشور واکنش نشان داد.

 رسانه های مختلفی از جمله واشنگتن پُست ، لوموند ، گاردین و چند منبع دیگر اخیرا فاش کردند که یک جاسوس افزار صهیونیستی به نام پگاسوس به برخی از کشورها از جمله عربستان سعودی و امارات عربی متحده فروخته شده و از آن برای هک اطلاعات گوشی چندین شخصیت مهم در سطح جهان استفاده شده است.

وزارت امور خارجه الجزایر در حساب کاربری خود در شبکه توییتر در بیانیه ای اعلام کرد: پس از افشاگری تعدادی از رسانه های دارای وجهه حرفه ای در سطح جهان درباره استفاده گسترده نهادهای برخی از کشورها به ویژه مغرب از برنامه جاسوسی موسوم به پگاسوس علیه برخی مقامات و شهروندان الجزایری و همچنین روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر در سراسر جهان، الجزایر نگرانی عمیق خود [از این اقدامات] ابراز می کند .

مغرب در تاریخ دهم ماه دسامبر سال 2020 میلادی با وساطت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا رسما روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجزایر استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» را به شدت محکوم کرد

الجزایر استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» را به شدت محکوم کرد