مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 07:552021-07-23سياسي

سیاه نمایی رسانه های معاند در جریان اتفاقات اخیر خوزستان


سیاه نمایی رسانه های معاند و جولان آنان در فضای مجازی با هدف ترغیب مردم برای اغتشاش، به دلیل عصبانیت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان کوار با اشاره به در پیش بودن دولت جدید و سیاه نمایی های دشمنان در جریان بی آبی خوزستان اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی، تمرکز جنگ رسانه ای خود را بر ایران قرار داده تا در آستانه جابجایی و انتقال دولت، کشور را دچار التهابات ساختگی کرده تا دولت جدید در شرایط التهاب و آشوب با به دست گیری قدرت و از همان اول به جای رسیدگی به مشکلات مردم همّ و غمُش، مصروف رفع اعتراضات و التهابات شود.

وی افزود: در این میان بدیهی است که دشمنان انقلاب، مگس سان بر روی زخم هایی می نشینند که بر اثر غفلت ها و بی توجهی های طولانی یا مقطعی مسئولان پدید آمده است.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان چرایی التهابات فضای رسانه ای و مجازی در خصوص گرانی های لجام گسیخته و بازار رها شده و همچنین قصه پرغصه آب که این روزها در خوزستان نجیب و صبور جریان دارد، تصریح کرد: جولان رسانه های معاند با سیاه نمایی و ترغیب مردم برای اغتشاش به دلیل عصبانیت از مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه نمایی رسانه های معاند در جریان اتفاقات اخیر خوزستان

سیاه نمایی رسانه های معاند در جریان اتفاقات اخیر خوزستان