مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-23اقتصادي

تشکیل پرونده قضایی در انتظار بانک های متخلف


معاون دادستان همدان در امور فضای مجازی با اعلام اینکه برخی بانک های همدان برخلاف بخشنامه ها از ارائه خدمات غیرحضوری بر پایه رمزهای پویا امتناع می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیدهادی مصطفوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بخشنامه های متعدد محسوب می شود.

معاون دادستان مرکز استان همدان در امور فضای مجازی افزود: در صورت بکارگیری رمز دوم ایستا از سوی بانک ها، این مسئله دارای ضمانت اجرای جبران خسارت مشتریان در موارد تایید مراجع قضایی است، با این وجود اخیراً برخی از بانک های سطح استان از اجرای دستورات قضایی و بخشنامه های بانک مرکزی امتناع می کنند.

وی با بیان اینکه استدلال آن بانک ها این است که بخشنامه های مربوطه دلالتی بر اجباری کردن رمز دوم پویا ندارند عنوان کرد: این در حالی است که دوری از اجرای بخشنامه ها همچنان سبب آسیب پذیری امنیت خدمات غیرحضوری و ورود خسارت به مشتریان شده و زمینه ساز تشکیل پرونده های متعدد قضایی در دادسرا و پلیس فتای استان می شود.

معاون دادستان مرکز استان همدان در امور فضای مجازی ادامه داد: بنابراین با توجه به دستور اکید دادستان کل کشور مجدد، ما نیز با مکاتبه با شورای هماهنگی بانک های استان همدان، عنوان کردیم که ارائه خدمات غیرحضوری بر پایه رمزهای پویا را به تمام بانک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده قضایی در انتظار بانک های متخلف

تشکیل پرونده قضایی در انتظار بانک های متخلف