مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-23سياسي

آبرسانی با تانکر به مردم خوزستان قابل قبول نیست


امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات کم آبی خوزستان و بی توجهی مسئولان در سال های گذشته، گفت: آبرسانی با تانکر به مردم خوزستان قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این نمازجمعه رشت در مصلای بزرگ امام خمینی این شهر با اشاره به سالروز تصویب قانون نکبت بار کاپیتولاسیون، اظهار کرد: این قانون با فشار آمریکا و نمایندگان مجلس ایران است.

وی به وقوع انقلاب اسلامی و از بین رفتن این قانون اشاره کرد و افزود: ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی عزت از دست داده خود را بازگردانند و امروز صدای مرگ بر آمریکا توسط مجلس و ملت ایران بلند است.

امام جمعه رشت با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)، بیان کرد: امام علی النقی (ع) می فرماید خدا در کره زمین دارای بقعه هایی است که دوست دارد انسان ها در آن دعا کنند و یکی از آن بقاع کربلا است ضمن اینکه یکی از جاهایی که دعا مستجاب می شود، نمازجمعه است.

آیت الله فلاحتی به اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه سال 1358 توسط آیت الله طالقانی در تهران اشاره کرد و گفت: نمازجمعه اجتماع هفتگی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه استماع مطالب دینی موجب نورانیت دل می کند، تصریح کرد: نمازجمعه در دل دشمنان ایجاد رعب می کند ضمن اینکه نمازجمعه محل بندگی جمعی مسلمانان و بستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی با تانکر به مردم خوزستان قابل قبول نیست

آبرسانی با تانکر به مردم خوزستان قابل قبول نیست