مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 22:502021-07-23بين الملل

الخزعلی: سخنان وزیر خارجه عراق به نفع دشمن اسراییلی تمام می شود


دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق شاخه سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد سخنان وزیر خارجه عراق درباره لزوم ادامه آموزش و تجهیز نیروهای امنیتی عراق توسط آمریکا گفت که ادامه حضور آمریکا در عراق به نفع دشمن اسراییلی تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق در یک پیام توییتری به سخنان امروز وزیر خارجه کشورش درباره آینده حضور نظامیان آمریکایی در عراق پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، وزیر خارجه عراق روز جمعه در آغاز دور چهارم مذکرات کشورش با واشنگتن گفت که نیروهای امنیتی عراق همچنان نیازمند آموزش، تجهیز و تسلیح خود توسط آمریکا هستند.

در پیام دبیر کل عصائب اهل الحق آمده استـ: سخنان وزیر خارجه عراق درباره اینکه نیروهای امنیتی عراق هنوز به کمک نیروهای آمریکایی نیاز دارند، سخنانی بسیار تاسف بار است که ما و هر عراقی که به نهادهای نظامی و امنیتی کشورش مفتخر است،  با آن مخالفیم.

وی افزود: سخنان فواد حسین، بازتاب واقعیت توانمندی نیروهای قهرمان ما در ارتش، پلیس فدرال، الحشد الشعبی و سازمان مبارزه با تروریسم  و همچنین منعکس کننده واقعیت تجربیات کسب شده توسط این نیروها پس از پیروزی بر داعش، نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخزعلی: سخنان وزیر خارجه عراق به نفع دشمن اسراییلی تمام می شود

الخزعلی: سخنان وزیر خارجه عراق به نفع دشمن اسراییلی تمام می شود