مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 03:052021-07-23ورزشي

کاروان های شادی بهترین شیوه بزرگداشت مردمی عید غدیر


مسئول دبیرخانه جشن های مردمی غدیر لامرد گفت: در شرایط کرونایی که امکان تجمع و برگزاری مراسم وجود ندارد کاروان های شادی بهترین شیوه بزرگداشت مردمی عید غدیر است.

- مسؤول دبیرخانه جشن های مردمی غدیر لامرد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در شرایط کرونایی که امکان تجمع و برگزاری مراسم وجود ندارد با همکاری مردم، کاروان های شادی خودرویی عید سعید غدیر خم همراه با مولودخوانی و ذکر مناقب مولا علی (ع) توسط مداحان اهلبیت (ع) بهترین شیوه گرامیداشت این روز بزرگ و مهم تاریخ اسلام می باشد.

مصطفی زائری افزود: یکصد کاروان شادی غدیر با محوریت شهر ولایی لامرد و شهرهای همجوار در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان در شب و روز عید غدیر خم راه اندازی می شود که نصب پرچم، آذین بندی، توزیع پوستر، هدایای ویژه کودکان، پخش نقل و شیرینی از دیگر برنامه های این کاروان های شادی در سطح معابر و کوچه های مناطق مورد هدف می باشد.

وی با تقدیر از بانیان خیر در ادامه گفت: این برنامه ها کاملا مردمی و توسط بیش از 1000 نفر از جوانان و عاشقان به مولا علی (ع) برگزار می شود.

زائری خاطرنشان کرد: با حمایت و مشارکت شرکت سرمایه گذاری برق و انرژی غدیر در قالب مسئولیت های اجتماعی این شرکت و همراهی شرکت غدیر انرژی لامرد، نیروگاه قشم و نیروگاه هرمز این برنامه ها اجرا خواهند شد که علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان های شادی بهترین شیوه بزرگداشت مردمی عید غدیر

کاروان های شادی بهترین شیوه بزرگداشت مردمی عید غدیر