مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:252021-07-24سياسي

کمیته مشترک مناسب سازی تاسیسات گردشگری خراسان رضوی تشکیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته ای مشترک با انجمن جانبازان قطع نخاعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه حرفه ای هتل داران استان برای مناسب سازی تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی تشکیل خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته ای مشترک با انجمن جانبازان قطع نخاعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه حرفه ای هتل داران استان برای مناسب سازی تاسیسات گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی تشکیل خواهد شد.

سیدجواد موسوی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی ایران که در آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: دسترس پذیری هتل ها و تاسیسات گردشگری از جمله الزاماتی است که با رعایت آن، استفاده زائران و گردشگران از این تاسیسات افزایش می یابد.

وی ادامه داد: علاوه بر ضوابط موجود، آنچه مدنظر انجمن جانبازان قطع نخاعی ایران است ارائه کنید تا در کمیته ای مشترک با حضور نمایندگان انجمن جانبازان قطع نخاعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جامعه حرفه ای هتل داران و این اداره کل مورد بررسی قرار گیرد و در ضوابط مناسب سازی و استانداردسازی لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مشترک مناسب سازی تاسیسات گردشگری خراسان رضوی تشکیل می شود

کمیته مشترک مناسب سازی تاسیسات گردشگری خراسان رضوی تشکیل می شود