مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-24ورزشي

دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود


پیشکسوت تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال گفت: من به عنوان یک بازیکن که فوتبال خود را مدیون سپاهان بوده و بازوبند این تیم را به بازو بستم دوست دارم تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر شود.

- سید مهدی سید صالحی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت سپاهان در هفته های پایانی لیگ برتر اظهار داشت: دلیل اصلی قدرت سپاهان در دهه هشتاد و اوایل دهه نود حفظ شاکله اصلی این تیم بود که به قهرمانی سال 92 فرکی نیز منجر شد.

وی افزود: عدم تغییر ساختار سپاهان باعث شد این تیم به قهرمانی های متوالی لیگ برتر و فینال آسیا برسد و این برآمده از عدم تغییرات جدی در سپاهان بود و تعداد اندکی بازیکن از تیم کم می شد و تعداد کمی نیز به تیم اضافه می شد و شاید ستاره آن چنانی نداشتیم ولی به معنای واقعی یک تیم بودیم.

شاکله سپاهان دهه 90 خراب شد پیشکسوت تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال ادامه داد: بعد از آخرین قهرمانی سپاهان و دهه 90 شاکله تیم را کسانی که خود را سپاهانی می دانستند نابود کردند و این تیم نابود شد و 16-15 بازیکن از تیم جدا شد و بازیکنانی که سال ها کنار یکدیگر بازی می کردند به یکباره از تیم جدا شدند.

وی اضافه کرد: در دهه 90 بازیکنانی به سپاهان آمدند که در حد و اندازه این تیم نبودند زیرا این تیم دیگر قطب فوتبال ایران نبود و وقتی شاکله تیم بهم ریخت بازیکنان با بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود

دوست دارم سپاهان قهرمان لیگ شود