مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-24سياسي

ساخت سد در بوشهر ضروری است


مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر بوشهر گفت: سد در این استان ساحلی از ضروریات است که دولت باید به آن بپردازد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر بوشهر گفت: ساخت سد در این استان ساحلی از ضروریات است که دولت باید به طور ویژه به آن بپردازد.

علی محمدی صبح امروز در مراسم بهره برداری از سد اَرغون دشتستان و آبگیری سد خاییز تنگستان، خطاب به رییس جمهور با بیان اینکه هم اکنون از شهرستان تنگستان، زادگاه شهید رییسعلی دلواری و دلیران مبارزه با استعمار در خدمت شما هستیم، اظهار کرد: قدمت شبکه آبیاری سنتی اهَرم که اکثر وسعت آن در اختیار نخیلات است، به بیش از 140 سال می رسد، که بدون هیچ آب تنظیمی و فقط در زمان سیلابی آبگیری و در سایر ایام سال بدون آب باقی می مانده است.

وی خاطرنشان کرد: برای کشاورزان این شهرستان، داشتن آبی پایدار برای سیراب کردن 200 هزار اصله نخل در فصول گرم سال یک آرزوی دیرینه و دست نیافتنی بود که به لطف پروردگار در سوم خرداد ماه 1397، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور دکتر اردکانیان، عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مدیرعامل آب منطقه ای بوشهر بوشهر افزود: سد خاییز با توجه به پیچیدگی های فنی، محدودیت های کرونایی و آب و هوای خاص استان بوشهر که گاهی دما تا بیش از 50 درجه سانتی گراد نیز می رسید، ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سد در بوشهر ضروری است

ساخت سد در بوشهر ضروری است