مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-24سياسي

«نغمه های تهران» شنیدنی می شود/ خوانندگی حجت اشرف زاده در یک کنسرت


یکی از پژوهشگران و منتقدان حوزه موسیقی از برگزاری یک کنسرت آنلاین در برج میلاد تهران با اجرای آثاری از مجید وفادار و محمد سریر به خوانندگی حجت اشرف زاده و دو هنرمند دیگر خبر داد.

- علیرضا امینی از پژوهشگران و منتقدان حوزه موسیقی که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی در عرصه پژوهش موسیقی و آثار پیشگامان موسیقی ایرانی داشته در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری یک کنسرت آنلاین در برج میلاد تهران با همکاری خانه موسیقی ایران خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت 21 روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه کنسرت آنلاینی با عنوان نغمه های تهران با اجرای آثاری از مرحوم مجید وفادار و محمد سریر از محل برج میلاد تهران پیش روی مخاطبان قرار داده خواهد شد.

در این کنسرت که توسط ارکستر نیایش به سرپرستی بنده اجرا می شود، وحید وفایی رهبر ارکستر، ایمان ملکی (تنظیم قطعات برای ارکستر)، مهدی محمدی و محمد رضازاده خوانندگان و حجت اشرف زاده خواننده مهمان گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

سرپرست ارکستر نیایش با اشاره به اینکه کنسرت یاد شده با حمایت خانه موسیقی اجرا می شود، ادامه داد: در این کنسرت 13 اثر شامل هفت اثر از مرحوم مجید وفادار، یک اثر از جناب محمد سریر، دو اثر از من و دیگر آثار نوستالژیک در ساختار یک ارکستر ملی پیش روی مخاطبان قرار گذاشته خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نغمه های تهران» شنیدنی می شود/ خوانندگی حجت اشرف زاده در یک کنسرت

«نغمه های تهران» شنیدنی می شود/ خوانندگی حجت اشرف زاده در یک کنسرت