مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-24اقتصادي

احتمال خاموشی طی این هفته در کرمانشاه وجود دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: فعلا خاموشی خانگی اعمال نشده، ولی برای روزهای آینده نیاز به همکاری است تا با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی خانگی جلوگیری کنیم.

- امیدعلی مرآتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به دلیل خروج چند واحد نیروگاه آبی و بخار مشکلاتی در صنعت برق کشور به وجود آمده است که احتمال بازگشت خاموشی ها وجود دارد.

وی ادامه داد: به علت بالا رفتن بار بیش از حد از طریق مدیریت شبکه به تمام شرکت های توزیع و شرکت های برق منطقه ای اعلام شده که حتما باید مدیریت بار اضطراری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: فعلا خاموشی خانگی اعمال نشده ولی برای روزهای آینده نیاز به همکاری است تا با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی خانگی جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: برای بخش صنایع محدودیت های در نظر گرفته شده که از طریق سایت شرکت با هماهنگی خود مشترکان صنعتی این برنامه صورت می گیرد تا با این همکاری صنعت هم با مشکلات کمتری روبه رو شود.

مرآتی، از تمامی مشترکان بخش خانگی، کشاورزی و صنعتی خواست در هفته جاری برای جلوگیری از بروز خاموشی ها صرفه جویی داشته باشند تا خاموشی ها به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال خاموشی طی این هفته در کرمانشاه وجود دارد

احتمال خاموشی طی این هفته در کرمانشاه وجود دارد