از پرونده افتتاح افتضاح چه خبر؟!حال که پرونده شورای پنجم با رکود و عملکردی به مراتب ضعیف تر از دوره های قبل در حال بسته شدن است از سازمان های نظارتی انتظار می رود به جد پرونده خسارت بزرگ مترو تبریز را به سرانجام نهایی برسانند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، همین ماه گذشته یک رام قطار شهری مونتاژ داخل وارد تبریز شد و شهردار تبریز طی مانور تبلیغاتی ارزش آن را 1200 میلیارد ریال عنوان کرد. این رام قطار شهری با در نظر گرفتن مدیریت ناکارآمد مجموعه شهری و انهدام یک رام دیگر در اعماق ایستگاه قونقای تبریز می توان از آن بعنوان پروژه یئر به یئر مترو نام برد. در کنار همه ندانم کاری ها و عدم کارآمدی هایی که به خاطر انتخاب مدیران ضعیف با مسوولیت منتصب در برخی مدیریت های شهری گرفته تا رکود عمران شهر طی 4 سال گذشته دیده ایم. تحمیل هزینه 120 میلیارد تومانی در قضیه انهدام یک رام قطار شهری نوبرانه ای ویژه در عملکرد ضعیف مدیریت شهری قلمداد می شود. افتتاح نمایشی و غیرکارشناسی فاز چندم خط یک با وجود علم بر این که فاقد سیستم ایمنی کنترلی برای حرکت قطار است، تکمله ای بود بر شاهکار مدیریت شهری تبریز تا قضاوت همگان بر این باشد که مدیریت شهر تبریز در هر صورت باید مسوولیت آن را بپذیرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |