مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:502021-07-25فناوري

معرفی مک بوک جدید با نمایشگر 13 اینچی Mini-LED در سال 2022


یکی از تحلیلگران شرکت اپل اعلام کرد که نسل بعدی مک بوک ایر این شرکت با نمایشگر مینی LED و تراشه سری M اپل اواسط سال آینده میلادی به بازار می آید.

- ، به نقل از 9 تو 5 مک؛ از آنجا که شایعات در مورد نسل بعدی Apple Silicon Macs در اینترنت زیاد شده، ما توانسته ایم اطلاعات بیشتری از آنچه اپل برای مجموعه MacBook در حال کار است، به دست آوریم.

در یادداشت سرمایه گذار از مینگ چی کو که توسط 9to5Mac مشاهده شده، تحلیلگر معتبر می گوید که انتظار می رود MacBook Air جدید در اواسط سال 2022 با نمایشگر 13.

3 اینچی مینی LED معرفی شود مک بوک جدید با نمایشگر مینی LED و تراشه خاص اپل کو قبلاً در یادداشت دیگری گفته بود که اپل در حال کار روی طراحی MacBook Air جدیدی است، اما زمان مشخصی برای رونمایی و عرضه آن اعلام نشده است.

باتوجه به زمان بندی که کارشناسان پیش بینی می کنند، ممکن است اپل مانند کاری که با iMac کرده بود، در نظر داشته باشد تا MacBook Air جدید را در کنفرانس WWDC معرفی کند.

کو همچنین نظر قبلی خودش درباره استفاده اپل از مینی LED در نسل بعدی لپ تاپ های این شرکت را دوباره تکرار کرده و گفته این شرکت از نمایشگر های 13.

3 اینچی استفاده می کند و بنابراین اپل در کنار استفاده از فناوری جدید برای صفحه نمایش، همان اندازه نمایشگر های قدیمی را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مک بوک جدید با نمایشگر 13 اینچی Mini-LED در سال 2022

معرفی مک بوک جدید با نمایشگر 13 اینچی Mini-LED در سال 2022