مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:202021-07-25سياسي

رونمایی از مجموعه مصور خواهر خورشید در قم


مولف و تدوین کننده کتاب خواهر خورشید با بیان اینکه کتاب مذکور توسط یک موسسه فرهنگی متعلق به بخش خصوصی عرضه می شود، اظهار کرد: این کتاب در آینده نزدیک و در دهه فرخنده ولایت رونمایی خواهد شد.

- ایسنا/قم مولف و تدوین کننده کتاب خواهر خورشید با بیان اینکه کتاب مذکور توسط یک موسسه فرهنگی متعلق به بخش خصوصی عرضه می شود، اظهار کرد: این کتاب در آینده نزدیک و در دهه فرخنده ولایت رونمایی خواهد شد.

امیر حسامی نژاد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه این کتاب 216 صفحه ای از بخش های مختلفی چون گنبد و بارگاه، صحن و سرا، رواق های داخلی و مراسم های مختلف حرم حضرت معصومه به ویژه نماز عید قربان و تشییع شهیدان مدافع حرم تشکیل شده است گفت: یک از فصول و بخش های این کتاب که خیلی جذاب است و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته، بخش مربوط به عکس های قدیمی است و ما سعی کردیم عکس هایی که یا کم منتشر شده و یا تا به حال منتشر نشده را در این اثر قرار بدهیم.

این هنرمند و عکاس برجسته و با سابقه قم همچنین با اشاره به وجود 222 فریم عکس در این اثر خاطرنشان کرد: این تعداد عکس طی مدت 18 سال و از زمان رونمایی گنبد تعویض شده و جدید حرم حضرت معصومه تا ماه های اخیر را شامل می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه مصور خواهر خورشید در قم

رونمایی از مجموعه مصور خواهر خورشید در قم