مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-25اقتصادي

تزریق یک میلیون و 790 هزار دُز واکسن در استان تهران/واکسیناسیون شتاب می گیرد


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از ایجاد 17 مرکز تجمیعی واکسیناسیون با مشارکت اورژانس خبر داد و گفت: در استان تهران تاکنون یک میلیون و 790 هزار دز است تلقیح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با ها و امکانات اورژانس تهران روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت تا از ازدحام جلوگیری شود.

زالی با بیان اینکه 17 مرکز تجمیعی ایجاد شده در مناطق مختلف تهران با یکدیگر همپوشانی خواهد داشت، متذکر شد: مجموع واکسن تلقیح شده در استان تهران تاکنون یک میلیون و 790 هزار دز است ؛ به طوری که 600 هزار دز مربوط به مرحله دوم  دریافت واکسن توسط افراد است.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای آینده واکسیناسیون در استان تهران شتاب بیشتری خواهد گرفت، خاطرنشان کرد:  واکس نهای سینوفارم، آسترازنکا، اسپوتنیک، بهارات و برکت در سبد واکسیناسیون استان تهران قرار دارد.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یادآور شد: سبد واکسیناسیون ذکر شده در استان تهران حفظ خواهد شد و افرادی که واکسنی را در مرحله اول دریافت کرده اند همان واکسن را نیز در مرحله دوم دریافت خواهدن کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق یک میلیون و 790 هزار دُز واکسن در استان تهران/واکسیناسیون شتاب می گیرد

تزریق یک میلیون و 790 هزار دُز واکسن در استان تهران/واکسیناسیون شتاب می گیرد