مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-25اجتماعي

همدان پایان هفته جاری خنک می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری است گفت: دمای هوای همدان تا پایان هفته بین دو تا چهار درجه سانتیگراد خنک می شود.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس نقشه های ماهواره ای، آسمان اکثر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و در ساعت های بعد از ظهر وزش باد و افزایش ابرناکی همراه با غبار محلی، پیش بینی می شود.

وی گفت: به دنبال پایداری وضعیت جوی و تابش مستقیم آفتاب، دمای هوای برخی از شهرهای استان چون نهاوند و فامنین در روز گذشته به 40 درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته دمای هوا بین دو تا چهار درجه سانتیگراد خنک خواهد شد افزود: از هفته آینده مجددا دمای هوا افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نهاوند و فامنین با 40 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شهرستان بهار با 16 درجه سانتیگراد  خنک ترین نقاط استان گزارش شده است.

باقری شکیب در پایان یادآور شد: در روز گذشته کمینه دمای هوای همدان 18 درجه سانتیگراد و بیشینه هوای هوا 38 درجه سانتیگراد در نوسن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پایان هفته جاری خنک می شود

همدان پایان هفته جاری خنک می شود